17 Temmuz 2010 Cumartesi

NASIL YANİ...


dün akşam eşimin işi nedeniyle Sarıyere geçtik. iş bitiminde özel sağlık sigortasıvari bir kurumundan meşhurrrrr plaj+restaurant+camping firmasına  ait bedava giriş hakkımızın olduğu mesajı geldi. bir bakalım dedik. gerçekten temiz, güzel görünümlü, elit kişilerin müdavimi olduğu class???? bu plajın görevlisiyle görüşmek istedik. ama daha dışarıda konumunun ne olduğunu anlayamadığım bir görevli  ilgisiz, soğuk, ağzında sakız ve bizi hiç umursamayan bir tavırla zaten sizi umursamıyorum ne işiniz varki burda bikere yakışmıyorsunuz buraya der gibi "burda ne biz size uyarız ne siz bize zaten tesettürlü almıyoruz buraya; elbiseyle denize girilmez burda"  demezmi. yani devlet dairesi mi yaa burası dedim. inanamadım. elbiseyle girilmez...elbiseyle girilmez.. elbiseyle girilmez. tesettürlü almıyoruz..kafamda resmen dentritlerim nöronlarıma karıştı. elektrikler kesildi. inanamadım. bizi nezih müşteri sınıfının yanına yakıştıramadı. ki yanımdan geçen kendisini hiç tanımadığım oranın daimisi olduğu belli, gayet hanım hanımcık, kültürlü, şık kırmızı elbiseli bir bayan bana "merhaba" diyecek kadar durumu umursamazken...
yok şimdi kocam bizi denize götürmeyip eve kapatsa çağdışı olur..
sadece tesettürlülerin girebildiği en azından bu muameleyi görmeyeceğimiz bir plaj istesek bu sinirle, dini alet edip çıkar sağlamış olurum.
oğlumun d vitamini, güneş, kum ihtiyacını düşünmesek ""ya bu devirde bu anlayış!! internetin mi yok tv demi seyretmiyorsun artık heryer doktor dolu anlatıyolar ya....""diye söylenir dururlar..
sonra bunu blogunda mesele haline getirincede "" şuna bak ne de çok şey biliyormuş, bunlarda iyice herşeye elini atmaya başladı valla sonumuz hayrola"" diye geleceklerinden kaygı duyarlar..
kim geleceğe umutsuzca bakmalı acaba..
ya da kim denizine bile layık görmüyor beni bu İstanbul'un..
kırmızı elbiseli hanımın bundan rahatsız olmadığı çok açıkken üstelik...
neyse girmeyiz bizde plajınıza...
sizin olsun...
haaa bu arada biz denize elbiseyle girmiyoruz. kendimizce tesettür mayomuz var. hiç tv de mi seyretmiyorsun Allah aşkına...

12 yorum:

deli kızın cenesi dedi ki...

bu anlamsiz sacma salak tepkilerden gina geldi!..
ya biz bikini mayo giyene karisiyor muyuz??
karisamayiz..hakkimiz yok..
ama bize karismaya yan yan bakmaya laf sokmaya haklari varmis onlarin yalniz bundan bizim haberimiz yokmus...
biz yobaz..biz orumcek kafaliyiz.gozlerinde...
peki bu geri zihniyetli yaklasimda bulunanlar ne???
bizim gozumuzde..

memolininannesi dedi ki...

evet delı kızın cenesı malesef kı durum bu ne kadar barıscıl olmak ıstensede bır yıkım var ıcten ıce...sasırıyorum yaaa

betül dedi ki...

aynen aynen okadar acik anlatmissin ki.siz evdede basinizi kapatiyormusunuz diyen hala bir kesim var. kocanin yanindada böylemissin diye soranlarmi dersin. biz milletce bukadarmi birbirimizden uzaklastik yahu. benim plajim,benim dükkanim... muhtemelen senin oradaki varligin bir kesim müsterileri rahatsiiz edecegini düsündüde engel oluyor. yazili bir kuralinizmi var yönetmelik mi var acin gösterin deseydin acaba girmesen bile hakkin oldugunu gösterseydin.

memolininannesi dedi ki...

neye yararkı betul..kendınce elıt musterılerı ıcın neredeyse yerlere egılen adam agzındakı sakızı bıle cıkarmadı.. hakkım oldugunu bılıyor tabıkı.. allah akıl fıkır versın ne dıyeyım.

zoitsa dedi ki...

ben açık bir insan olarak kapalı arkadaşlarımla güle oynaya giriyorum denizime çok da güzel oluyor..
sizin zihniyetinizde olanların olduğu bir yerde ben girmem asıl deseydin kız

zoitsa dedi ki...

edirneliyim bende tekirdağdayım pınarhisara yakın:)memleketlim:)

eslemce dedi ki...

mrhb canım bende çorludanım.çok üzülerek okudum yazını.ne çok şey söylemek isterdim....
zoitsaya katılıyorum canım...
he bide belki o zihniyet için belki deniz başka şeydir...yani bizler sadece tuzlu suya doymak,herkes gibi yorgunmluklarımızı suya bırakıp,yüzmekkkk...güneşe dalmak gözlerimizi kırpıştırmak istiyoruz...Denizzz bu diyilmidir???
belkide onlar için başka şeydir he ne dersin???

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

ben geldim baktım gittim:))

bu yazıya yorum yapamıyorum ülkemizde kendini akıllı sanıp çok cahiller,kendini cahil sanıp çok akıllı o kadar insan varki....

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

memolimin annesi aşk olsun tabiki o hırbo:)adama dedim kendini akıllı sanıp cahilin en körü deilmi sence?

Swotpisces dedi ki...

OOfff sinir oldum ya, kendini bilmez bir tavır sergilenmiş, keşke herkes hoşgörülü olsa.

mndlna dedi ki...

Aynı şeyleri annemle birlikte yaşadık çoğu zaman...ODTÜde okurken ben annemi başörtülü diye kapıdan içeri almamışlardı ve benim hayatımda en çok zoruma giden şey oldu...ben de yemişim sizin okulunuzu deyip çekip gitmiştim...Bu ne kadar zor bir durumudur Yarabbim, sen yaşayanlara sabır yaşatanlara akıl ver

memolininannesi dedi ki...

o okul kapılarından kovulmak benım ıcın lısede basladı.. neler cektıgımızı kımse bılmıyor. yasanan travmalar, yıkımlar...