6 Haziran 2011 Pazartesi

DENİZ BÖRÜLCESİ





aslında salata..
ama yeşil severler için başlı başına bir yemek bence...
yeşillik  olsun da ne olursa olsun diyorsanız  deneyi derim..
şimdiden afiyet olsun..

malzemeler:
2 demet deniz börülcesi
2 diş sarımak
1 limon
1 çay kaşığı sirke
1\2 çaybardağı zeytinyağ

yapımı:
börülceler 15- 20 dk suda haşlanır..
süzülür ve kılçıklarından ayrılır.. ( börülceyi üstünden çektiğinizde için de bir kılçık olduğunu göreceksiniz...)
zeytinyağ, limon, sirke ve sarımsak sos haline getirilip üstüne gezdirilir..
dilerseniz bu şekilde dilerseniz yoğurtla servis edilir..
 not: tuz ilavesi yapmayın.. zaten tuzlu bir tadı var.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben çok severim bu salatayı :)
Salata diyorum ama,bence de başlı başına bir yemek :)
Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

rejim yapan ben kişisi için ideal bir salata:)

ellerine sağlık

marifet ellerimizde dedi ki...

aaaa çok severım ben bunu ..gecen yaz favoruımdı:)))))))))))ellerıne saglık canım

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli bir tarif canım.ellerine sağlık.sevgiler.

ASLI dedi ki...

ya nerelerdesin.?
YE$il ye$il.Harika görünüyorlar

annesiningülü dedi ki...

bayılırım :)

muazzez dedi ki...

Dün geldim elim boş döndüm, dedim bizim memolinin annesi kayıp, şimdi geldim buldum:) Börülcelerde yeşil yeşil maşallah. Yaz geldi sıcak yemekleri bırakın, hafif tüketin. Diyet zamanı! Kazaklar çıktı kilolar belli oldu der gibi olmuş:)) ama iyi de olmuş hani:) ellerinize sağlık..

kalpkurabiye dedi ki...

ayy ayyy bi enginarı bi baklayı bide börülceyi bulamıyorum bu memleketteeee:))
ellerine sağlık canım:) afiyet bal olsun :)

memolininannesi dedi ki...

zelihacım, nalancım,sevdacım tesekkur ederım..
muazzezcım aslıcım ben bu blog dunyasından vazgecemem ama teknolojı sevmıyor benı...ıllakıbır seyım bozuluyor
marıfet ellerımızde ben bu yıl yenı tanıstım.
baharcım bende baylıcım galıba bundan sonrakalp kurabıyecım... belkı buyuk marketlere gelıyordur...yada talep et getırsınler..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Kurabiyenin memlekette büyük markette olmadığı için :))

Ellerine sağlık canım, pek albenili görünüyor..

Adsız dedi ki...

ya ben bunu hiç yemedim,resimler nefis gözüküyor,izmittede hiç rastlamadım.